Heenreis en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van mark en paula - WaarBenJij.nu Heenreis en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van mark en paula - WaarBenJij.nu

Heenreis en Kuala Lumpur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

15 Juli 2009 | Nederland, Zwolle

Zo, ons eerste berichtje vanuit het verre Maleisie. Na een lange maar goede vlucht zijn we met de trein en taxi naar ons Hotel gereden. Het eerste wat we daar hebben gedaan is afkoeling zoeken in het zwembad, wel een beetje jammer dat Mark ons kamerpasje nog in zijn broekzak had zitten... Na de nodige opfrisbeurt zijn we in het straatje verderop gaan eten en hebben vervolgens een wandeling door een van de drukke 'winkel'straten gemaakt. Helemaal uitgeput lagen we om 21.00 uur in ons bed en om 2 uur waren we beiden klaarwakker, tja dan moet je toch nog even. Na een 'normaal' ontbijt (Mark wilde eigenlijk al aan de rijst beginnen, maarja toch eerst nog maar even acclimatiseren) zijn we wandelend naar de Kuala Lumpur Tower gegaan om vanaf 276 meter hoogte de, grotendeels nog maar 100 jaar oude, stad te bezichtigen en ideeen op te doen voor onze verdere activiteiten. Daarnaast lag een klein stukje tropisch regenwoud midden in de stad, daar hebben we met een erg enthousiaste gids een wandeling gemaakt. Vervolgens met de taxi(kost hier net als in Thailand ook bijna niks) naar Butterfly park gereden en hier mooie vlinders van erg dichtbij bekeken. Om even bij te komen hebben we daarna een wandeling gemaakt in het park The Lake Gardens dat midden in de stad ligt, maar waar het erg rustig is. Een vriendelijke man die we daar ontmoet hebben (Abraham) heeft ons de weg gewezen naar de taxi-standplaats, zodat we naar Chinatown konden. Hier zitten we nu te internetten en gaan we straks een hapje eten. Over de verdere planning kunnen we nog niets zeggen, die hebben we nog niet gemaakt. De foto's die bij dit bericht horen staan weer op mijnalbum:

Groetjes Mark en Paula

• 15 Juli 2009 - 13:05

Niek En Haitske!:

Heeey Luitjes!We waren alweer vergeten wanneer jullie precies zouden gaan. Gaaf dat jullie er nu zijn:)
    Onwijs veel plezier in Maleisie, geniet ervan!
    Wij gaan ook nog even op vakantie maar met je verjaardag Paula zijn we weer present hoor dus dan spreken we elkaar weer!
    Liefs en groetjes ons!!

• 15 Juli 2009 - 14:25

Charlot:

Vakantiegangers!! Fijn dat de reis goed is gegaan! Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!
    Enne Mark.. slim van het kamerpasje :p!
    Veel plezier!
    Liefs

• 15 Juli 2009 - 16:33

Henk:

Mooi dat de reis goed gegaan is en dat jullie er al op uit getrokken zijn.
    Ik zal zo de foto's bekijken, ben benieuwd. We volgen de site en zien dan vanzelf wat er uit jullie planning gekomen is.

gr

• 15 Juli 2009 - 16:56

Gerda:

Mooie foto's ,ik zag dat je onze tip op gevolgd hebt. Geniet ervan enik kijk alweer uit naar jullie volgende bericht!

groetjes

• 15 Juli 2009 - 17:17

Nienke:

Waauww wat mooi zeg!! Ik ben nu al jaloers op jullie :) Heb al weer door dat ik jullie straks even moet informeren over de juiste composities om de perfecte foto's te krijgen! Ziet er echt tof uit :) Geniet ervan en ik ben benieuwd hoe jaloers jullie me nog kunnen maken ;)

Doegg

• 15 Juli 2009 - 18:09

Anke:

Hee paula en mark!

Nou gelijk al dingen gedaan en gezien dus! Nou ja, zoveel tijd hebben jullie daar helaas niet.. Maar leuke foto's!
    Ben benieuwd naar de rest van jullie ervaringen!
    Geniet er van, liefs mij

• 16 Juli 2009 - 19:14

Elze:

Heey vakantiegangers,
    Jullie hebben in korte tijd alweer veel meegemaakt! Paultje deze vakantie niet ziek worden he!!! ;)
    Geniet er lekker van!
    liefs en de groet'n vanuut t mooie Roalte!!

• 18 Juli 2009 - 14:06

Ina:

Hoi Mark en Paula,
    Ik heb de 4daagse er op zitten dus ik heb nu weer tijd om jullie belevenissen te volgen.Het ziet er weer prachtig uit. Mooie foto's, ik ben benieuwd naar de volgende. Geniet er samen van.

• 18 Juli 2009 - 18:44

Broertje:

Mark en Paula!!

Wat ziet het er ontzettend gaaf uit zeg!! Super tof dat jullie dit weer doen! Heel veel plezier nog!! Geniet, Geniet, Geniet!!!

gr broertje :P

• 19 Juli 2009 - 12:38

Fleur:

Heej genieters! Ik heb jullie site weer ontdekt :) Leuke foto's! Ook zo herkenbaar... Die met je hoofd liggend op het blad is echt een plaatje :D

• 19 Juli 2009 - 16:53

Marco En Kira:

heey mark en paula,

ja ik zal jullie de aankomende weken volgen!
    Wij zijn er net weer! vanochtend om 10 uur gevlogen. Onze 11 dagen zitten erop. Jullie heel veel plezier!

Liefs