Relaxvakantie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mark en paula - WaarBenJij.nu Relaxvakantie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mark en paula - WaarBenJij.nu

Relaxvakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

01 April 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Helaas alweer ons laatste berichtje vanuit Maleisie. We zijn inmiddels net weer aangekomen in Kuala Lumpur. We zijn heerlijk ontspannen geeindigd met 5 dagen op het supermooie eiland Kecil. Dit is een klein backpackerseiland, waar het water helderblauw is en 1 van de beste plekken om te snorkelen in Maleisie, wat wij dus ook hebben gedaan. We werden een hele dag naar de mooiste snorkelplekjes van de eilanden gebracht, waar we zeeschildpadden, pijlstaartroggen en allerlei mooie vissen (onder andere Nemo!) hebben gezien. Tijdens deze snorkeldag hebben we een Nederlands stel ontmoet, waar we de laatste twee dagen veel mee opgetrokken zijn. Lekker gegeten, gekaart en met een kayak de kust verkend. 5 heerlijk relaxte dagen, waarin we verder weinig gedaan hebben. Morgennacht om 01:00 vliegen we helaas alweer terug naar Nederland. Groetjes Paula en Mark

De laatste foto's zien jullie in Nederland wel, het uploaden duurt hier erg lang!

• 01 Augustus 2009 - 15:50

Marco En Kira:

Heey backpackers

een Pijlstaartrog..
    Oehh best spannend dus.
    Maar nu al weer terug naar Nederland. Wat snel zeg. Ik heb het idee dat jullie net weg zijn. Dan is drie weken wel kort of niet?

Tot gauw.
    Liefs Marco en Kira

• 01 Augustus 2009 - 16:23

Gerda/Henk:

Lekker genoten zo te horen; kan ook niet anders met zulke mooie stranden en het onderwaterleven wat jullie beschrijven. Goede vlucht naar Dusseldorf, wij zullen er staan!!

Gr Gerda/Henk

• 01 Augustus 2009 - 17:30

Anke:

Hee Paula en Mark!

Pff wat is de tijd snel gegaan zeg.. Ben heeel benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen!! Tot snel en een hele goede reis terug!!

Liefs Anke

• 01 Augustus 2009 - 18:39

Sanne:

Heee vakantiegangers!!

Een goede afsluiter dus van jullie vakantie3weekse!;)
    Kan me voorstellen dat jullie balen om terug te gaan.. Maar 1 troost: Hier wordt het warm en mooi komende dagen!

Goede reis terug en tot luttenbergsfeest!!

Liefss