Het zuiden - Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu Het zuiden - Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

Het zuiden - Krabi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

19 Juli 2008 | Thailand, Krabi

Daar zijn we weer met even een kort berichtje.
We zijn inmiddels alweer 3 dagen in Krabi, in het zuiden van Thailand. We zitten in Ao Nang, een
mooi lang strand met aan beide kanten hoge rotsen. De eerste nacht zaten we in een bungalow, waar we
voordat we gingen slapen een enorme kakkerlak aantroffen. Paula heeft het arme beestje uiteindelijk
vakkundig met haar slipper doodgeslagen. Daarna liep er nog een salamander door het toilet.
Hier hebben we toch nog twee nachten geslapen en vervolgens zijn we naar een iets relaxter hotel
verhuisd met zwembad en uitzicht op zee! Het weer is hier door het regenseizoen niet zo heel denderend.
Maar wel heel voorspellend; 's ochtends regent het (en hard ook) vervolgens is het van 12 tot 4/5 mooi weer.
Daarna nog ff een kort buitje en dan blijft het droog tot de ochtend! :)
We blijven hier nog ff en gaan dan door naar waarschijnlijk Ko Samui, een eiland in het zuidoosten. Om daar
nog even te genieten van een zonnige strandvakantie, zodat we relaxed terugkomen in Nederland.
We hebben ook nog foto's van Chiang Mai geupload. Die zijn te bewonderen via de volgende link:

Het lukt ons nog niet om de rest van de foto's te uploaden. Die volgen later!

vakantiegroet van Paula en Mark

• 19 Juli 2008 - 11:58

Anke:

Hallo mensen!

Zoo, stoere paula, een kakkerlak doodgeslagen? Goed gedaan hoor! Jammer van het weer, maar gelukkig dat het voorspellend is! Kunnen jullie lekker lang in bed blijven liggen, om 's middags lekker te genieten van het mooie weer! :D
    Krabi is mooi ja, had ik ook al op foto's gezien! Ik geloof dat daniël ook op Ko Samui heeft gezeten! Nou geniet er nog van de laatste anderhalve week!

Liefs Anke

• 19 Juli 2008 - 15:32

Charlot:

Daagg maatjes!

Een kakkerlak doodslaan? Zou ik niet weer doen.. komen er alleen maar meer van ;) haha!
    Leuk jullie verhaal weer te lezen! Jammer van het weer, maar dat komt weer helemaal goed! Jullie zijn vast al bruin genoeg!
    Wat gaat de tijd snel zeg!
    Ik ga ook bijna op vakantie, heeeerlijk! Eindelijk mooi weer en lekker ff genieten!
    Tot gauw!!

• 19 Juli 2008 - 15:44

Elze:

Zowww.. ik ben even een poosje bezig geweest om bij te komen met het lezen van jullie verhalen haha.
    Ruud en ik zijn er net weer van onze vakantie. Was ook geweldig! Maar hoe is het daar? zo te lezen vermaken jullie je nog wel haha. Jee die Tijger paul.. was hij zo tam? Had je m zo onder de duim? haha
    Ps: die broek staat je geweldig. Nieuwe mode misschien?? haha
    Ey ik zie uit naar het volgende verhaal met Foto's. Tot snel..geniet er nog lekker van!!
    CIAO!!

• 20 Juli 2008 - 08:49

Inge En Ben Ten Hove:

Paula en Mark,

Wat een prachtige foto's hebben jullie op de webside staan.Zo te zien genieten jullie met volle teugen; vooral blijven doen!Wij blijven jullie vakantie met veel plezier volgen.

Groeten vanuit Haaksbergen.

• 20 Juli 2008 - 12:06

Simoon:

Hey Paula & Mark!
    Dat is lang geleden. Ben ondertussen zelf op vakantie geweest naar Portugal! Echt heerlijk uitgerust! Maar zo te horen hebben jullie het ook super naar je zin! Nou nog even lekker genieten zou ik zeggen!
    Dikke Knuffel..

• 20 Juli 2008 - 12:22

Daan:

Ha Mark & Paula!

Als jullie nog in Krabi zijn is aanrader om naar Ton Sai of Rayleigh te gaan! Prachtige limestone rotsen in de zee en je kunt hier ook rotswanden beklimmen, een van de mooiste plekken van Thailand!

Ko Samui ben ik niet geweest, erg toeristisch (& duur), ben naar Ko Pha Ngan geweest, ligt daarnaast. Full Moon helaas net gemist, wel naar Half Moon party geweest! Pas goed op voor je spullen als je naar Full Moon gaat, wordt veel gestolen daar!
    Ko Tao is ook gaaf om een duikcusus te doen!

Tot snel in NL!

• 20 Juli 2008 - 12:36

Ellen:

Hoi Paula en Mark!

Superleuk om te lezen en zien wat jullie de afgelopen weken allemaal hebben meegemaakt. Na die jungle-tocht ben je zeker alweer helemaal in topvorm voor de voorbereidingsperiode straks Paula! Geniet nu maar lekker van jullie welverdiende strandvakantie en we zien elkaar weer in Nederland!

Groetjes Ellen

• 21 Juli 2008 - 11:37

Nienke:

Ciao!!

Dat klinkt weer goed allemaal! Grappig dat de dag zo voorspelbaar verloopt wat betreft de regen. Dat lukt me hier in Nederland ook wel denk ik... ik gok zo dat het de hele dag door blijft regenen!! haha Wat een weer hier zeg, dat is nog eens wat anders dan het zonnige Toscane! Mag niet klagen maar dat weer hier maakt het wel moeilijk :P
    Geniet nog maar even heeeeel erg van de zon en het mooie land daar!!!!

Veel plezier en ENJOY!!

• 21 Juli 2008 - 14:58

Betty En Ben:

Leuk om te lezen dat jullie naar Ko Samui gaan. Een zwager van mijn zus woont daar al jaren. (Is al ruim 60 jaar) Hij begeleid soms toeristen op het eiland. Hij heet Hebben, misschien dat jullie hem treffen. Geniet verder van de laatste tijd in Tailand.

• 23 Juli 2008 - 03:33

Rob Wispels:

Hoi familie, leuk om jullie te volgen, lekker in de nachtdienst jullie verhalen lezen en foto`s kijken. wat is het leven leuk hé, trouwens voor jullie ook geloof ik gezien de verhalen en foto`s.

Groetjes van jullie ome Rob.

• 23 Juli 2008 - 08:18

Linda:

Dag lieve Mark en Paula,

Wat superleuk om zo jullie vakantie te kunnen volgen. Mooi om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken! Ze zijn echt prachtig. Geniet nog even van jullie zonnige strandvakantie en tot heel snel!

Linda