Krabi, Ko Samui, Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu Krabi, Ko Samui, Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

Krabi, Ko Samui, Ko Pha Ngan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

24 Juli 2008 | Thailand, Ko Pha Ngan

Inmiddels zijn we beland op Ko Pha Ngan, een schitterend eiland in het Zuid-oosten van Thailand. We hebben weer heel wat meegemaakt.

In Krabi hebben we helaas niet zoveel kunnen ondernemen, omdat Paula alle 4 dagen ziek is geweest. Wel hebben we veel films gekeken op een internationaal filmkanaal :-) Inmiddels is paula weer helemaal beter en zijn we doorgereisd naar Ko Samui, eerst met de bus en daarna met de veerboot 1,5 uur naar het eiland. Op de boot hebben we een Nederlands stel ontmoet, waar we een hotel mee hebben gezocht en 's avonds gezellig mee uit eten zijn geweest. Ook de volgende dag samen opgetrokken en een heerlijk relaxte stranddag gehad. Ko Samui is erg toeristisch en we werden dan ook om de paar minuten door een opdringerige verkoper aangesproken op het strand; kettingen, ijsjes, kleding, ze verkopen echt alles wat los en vast zit. 's Avonds zijn we wederom samen gaan eten en hebben we enorm gelachen om een 'ladyboy'-show! Eigenlijk te vies voor woorden om tijdens het eten die ladyboys te zien dansen, waarbij sommigen in een strak damespakje gekleed waren, maar nog duidelijk wel een man waren.. :-s ahum..
Na het eten zijn we met z'n vieren gaan stappen in het drukke centrum van het plaatsje Chaweng. Hier wordt je letterlijk de bars ingetrokken door schaars geklede dames. We belandden uiteindelijk in een gezellige half openlucht discotheek. Toen we na het stappen terug liepen, werden Klaas-Jan en ik (Mark) aangesproken door een groepje ladyboys, omdat Paula en Ellen ons tempo niet bij konden houden. Ze wilden met ons mee naar de kamer en 1 liep er met ons mee naar boven. Toen Paula en Ellen er uiteindelijk aankwamen schrok hij/zij en kwam het erachter dat we een relatie hadden. Vervolgens kwam Ellen met het commentaar dat haar/zijn bh boven het topje uitkwam, waardoor de ladyboy liet merken dat dit juist de bedoeling was en werd het (nog niet omgebouwde) geslachtsdeel getoond. Een heel bizarre avond, waar Paula nog veel nachtmerries over gehad heeft. :-)
De volgende dag besloten we om door te reizen naar Ko Pha Ngan, een ander eiland, dat veel ongerepter en minder toeristisch is. Na een korte bootreis viel ons het vervoer naar ons afgelegen strandje erg tegen. Het was enorm duur, omdat er maar heel weinig auto's op het eiland zijn. Uiteindelijk via een prachtige zandweg door de jungle toch veilig aangekomen op de plaats van bestemming. En het was het waard: dit voelt echt een beetje als het einde van de wereld, nu alleen nog de zon! het is vandaag (de 2e dag) namelijk bewolkt en vanavond wordt er zelfs een cycloon verwacht. Als we dit overleven komt er misschien nog een laatste verhaal voordat we terug vliegen. ;-)
We hebben meerdere foto's geupload. Die van Krabi, Ko Samui en Ko Pha Ngan.

Krabi:

ko Samui:

ko pha ngan:

Het blijft leuk om jullie berichten te lezen!! Thnx!

• 24 Juli 2008 - 12:21

Henk:

Hoi Paula en Mark,

Opnieuw genoeg te vertellen dus, alleen jammer dat paula 4 dagen ziek geweest is. Hopelijk verder geen ziekte meer en nog even volop genieten. Mooie foto's; met die luxe is het goed vakantie houden.

groeten!!

• 24 Juli 2008 - 12:39

Elze:

Hey mensen van het goede leven,
    Doe dat dan ook niet Paul..dat ziek zijn!! tss.. hoop dat nu weer helemaal ttoppie is en dat jullie nog lekker kunnen genieten van jullie laatste week.
    ennuuh waren jullie niet voor een avontuurtje in met die ladyboys ;). haha
    Hier alles nog rustig. (nog wel) Em... is bijna uitgerekend dus het begint nu echt spannig te worden. Nou geniet nog lekker daar!
    groetjes van iedereen hier en tot snel!!

• 24 Juli 2008 - 17:06

Jurrie:

Hey Kökkie en Pöllegie,

Leuke verhalen, maar ik weet niet of jullie dat Ladyboy-incident beter voor jullie had kunnen houden. Jammer dat Mark al z'n halve Abraham gehad heeft...

Succes met die orkaan. En vooral jij Mark. Maar anders gebruik je maar wat extra gel, dan valt de schade vast mee ;)

Groeten vanuit het zonovergoten en windstille Nederland

• 24 Juli 2008 - 23:42

Simoon:

Hey LUI-tjes ;)
    Wat hebben jullie het prachtig zeg! Mooie foto's! Ben wel beetje jaloers hoor! Gelukkig ben je weer beter Paul! Je bent zeker ziek geworden van hoe gek al die ladyboys deden ;) Haha! Have fun nog even...!! KNUFFEL...

• 25 Juli 2008 - 12:17

Diane:

Hoi hoi!
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen..de foto's zien er goed uit. Leuk om te zien wat voor een divers landschap Thailand heeft. Geniet er nog ff van. xxDiane

• 25 Juli 2008 - 19:38

Sanne En Niek:

Heeeej vakantie gangers!!

Paula wat vervelend dat je ziek was!! Gelukkig ben je weer beter!!

Mooi verhaal zeg van die ladyboys haha! ;)

Denk niet dat we jullie laatste verhaal zullen lezen want wij gaan dinsdag op vakantie!! :D:D

Geniet van jullie laatste paar dagen en we spreken elkaar na onze vakantie weer!!

Liefs ons!

• 25 Juli 2008 - 19:46

Johan En Ina:

Hoi Paula en Mark,wat leuk om zo met jullie mee te genieten. Wel vervelend dat je ziek werd Paula. Geniet nog van de laatste dagen daar. Sterkte met de cycloon. Groetjes.