Laatste bericht uit Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Thailand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

29 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Daar zitten we dan, uitgeput na 1,5 dag lang voor de tweede keer doorgebracht te hebben in Bangkok. Gistermiddag- en avond hebben we doorgebracht op Khao San Road. We hebben lekker geshopt, gegeten en rondgeslenterd en alle kleine straatjes bekeken. De tweede keer bevalt beter dan de eerste keer Bangkok, maar het blijft hectisch.
Vandaag zijn we naar Siam Center/Square geweest, waar enorme shoppingcenters zijn. Het is echt een enorme buurt met torenhoge gebouwen, druk verkeer en superveel winkels. Nou ja, soms noemen ze een inham in de muur hier al een winkel.. :-) We keken echt onze ogen uit! We hebben zelfs een aantal muziekwinkels gezien, waar piano's van meer dan 100.000 euro te koop waren! Mark durfde er dan ook niet op te spelen! :-)

Over een uur gaat onze bus naar het vliegveld, waar we eerst naar Dubai zullen vliegen. Daar overnachten we vannacht en gaan we hopelijk morgen nog een kort taxiritje door de stad maken om een korte indruk op te doen. Morgenmiddag vliegen we dan door naar huis.

Kop Kun Ka / Kop Kun Krap!!
Erg bedankt voor al jullie leuke berichtjes! Super om deze steeds te lezen!

Tot in Nederland!

Groetjes Paula en Mark

• 29 Juli 2008 - 13:51

Marco En Kira:

hee (tja nu al wel een beejte) ex-vakantiegangers..
    Dan denk je wij gaan een maand.. maar eigenlijk veel te kort om zo'n land te bekijken.. Gaat snel of niet?

Fijne terugreis en we zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's.

Liefs Marco en Kira

• 29 Juli 2008 - 14:06

Anneke:

Vol bewondering heb ik jullie reis verslagen gelezen, helaas de laatste dag,(misschien hadden jullie nog wel een paar weken willen blijven) goede vlucht, en we zien elkaar weer op de thuisbasis

• 30 Juli 2008 - 17:51

Ruud & Elze:

Dag ex-vakantiegangers, Ruud en Elze hier vanaf de boot in het zonovergoten Gorichem. Ik Heb jullie laatste verhalen even gelezen. echt mooi hoor!! LIjkt me nog leuker om jullie weer in het eggie te spreken (ik praat wel veel in de ik-vorm..maarja..ik (elze) typ ook. haha
    nouja.tot snel!
    groetjes Ons

• 30 Juli 2008 - 17:53

Peter:

Mark en Paula!!

Ai Ai Ai..
    zit het er alweer op!! Wat een gaat een maand snel zeg!! Hoop dat jullie er donders veel mooie herinneringen aan over houden!! We zien elkaar zondag sowieso weer. Praten we verder!!

Groetjes Peter