Genieten!! - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu Genieten!! - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

Genieten!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

26 Juli 2008 | Thailand, Ko Pha Ngan

Om jullie toch nog even mee te laten genieten van onze laatste paar daagjes in Thailand,
hebben we hier nog ff een kort berichtje en wat foto's van onze strandvakantie!
In het vorige verhaaltje zijn we helemaal vergeten te vertellen dat we een heerlijke
thaise oliemassage hebben gehad op het strand. Eerst werden onze ruggen een beetje
gekraakt en vervolgens hebben ze ons hele lichaam los gemasseerd, echt heel relaxed!
Vervolgens kreeg ik (paula) een pedicure en manicure aangeboden (Schijnbaar hard nodig).
Toch was dit wat minder ontspannen, vooral tijdens het vijlen stond het kippenvel me
regelmatig op m'n armen. Maar uiteindelijk had ik wel prachtige gelakte bloemetjes nagels!
Gister hadden we een heerlijke zonnige dag en hebben we lekker op het strand gelegen. Dit
was gelijk een goede voorbereiding op de zware avond die zou volgen. We zijn gisteravond
namelijk met Klaas-Jan en Ellen (Nl stel dat we eerder ontmoet hadden) naar de
HALF MOON PARTY geweest, midden in de jungle. De heen- en terugweg waren een hele belevenis,
wat spannend kan een ritje door de rimboe op een modderige zandweg in het donker zijn!!
We zaten achterin een pick-up (dus in de laadbak) en hadden totaal geen houvast. De terugweg
begonnen zelfs de banken te schuiven! We waren blij toen we heel over waren.
Het feest zelf was erg gezellig, hebben enorm gelachen en vooral onze ogen uit gekeken,
naar de verschillende scenes die zich voor ons afspeelden. Ook leuk was dat je op dit feest
heel makkelijk contact maakt met allerlei verschillende mensen uit allerlei landen.
Zo heb ik nog even een tip gekregen waar we in Dubai naar toe kunnen gaan, we ontmoetten
een jongen die daar woonde! Erg geslaagde avond dus, die eindigde voor ons om 5uur!
Vandaag onze reis naar Bangkok geboekt, we vertrekken 28 juli met de boot naar Ko Samui,
om vanaf daar terug te vliegen naar Bangkok. Daar hebben we nog 1,5 dag om wat leuke dingen
te doen en te zien voordat we terugvliegen via Dubai naar Nederland.

groetjes Mark en Paula

Hier nog een extra serie foto's van ons verblijf op Ko Pha Ngan:

• 26 Juli 2008 - 16:31

Yvonne:

Mooie foto's hoor. Vind het gewoon jammer dat jullie vakantie er bijna opzit want het was erg leuk jullie avonturen te lezen :) Veel plezier de laatste dagen!

• 26 Juli 2008 - 18:48

Niek En Haitske:

Hey mark en paula!
    Wij zijn net weer terug uit Tenerife dus hadden weer veel leesvoer in te halen! Ontzettend leuke verhalen en we zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar alle overige belevenissen en cameramomenten! We wensen jullie nog hele fijne laatste dagen toe en een hele fijne terugreis alvast! Tot wederziens met Lut'bergs feest!!
    Liefs en groetjes Niek & Haitske

• 27 Juli 2008 - 10:47

Gerda:

Hee Paula en Mark!
    Wat leuk! Het lijkt wel een wellness-vakantie zo met al die behandelingen. Wat zullen jullie ontspannen terug komen. Geniet nog van de laatste paar dagen, ook in Dubai en tot woensdagavond in Düsseldorf! Groetjes Gerda

• 27 Juli 2008 - 10:51

Sanne:

Ha grote zus en vriend:D
    wat leuk om al die verhalen te horen! Volgens mij was die pedicure ook erg hard nodig, paul!;) haha, tot snel! Liefs Sanne

• 27 Juli 2008 - 11:56

Anke:

Hallo Paula en Mark!

Jullie hebben dus lekker gerelaxt op het strand!! Heerlijk lijkt me dat, die massage! Leuke foto's ook van jullie! Als jullie dit nog lezen: Een goede reis terug naar Bangkok en Nederland en geniet nog lekker van jullie laatste paar daagjes daar!

Liefs Anke

• 27 Juli 2008 - 16:31

Marco En Kira:

Heey Paula en Mark,

zo'n 3 uur geleden stonden Marco en ik op het vliegveld te wachten op onze koffers.. Helaas zit onze vakantie er nu ook op.. Ook voor jullie is het nu nog even... Maar behoorlijk relaxing en gepimpt komen jullie dus weer aan in Nederland.. Tot snel.

Liefs Marco en Kira

• 28 Juli 2008 - 08:50

Rianne:

Hey Mark en Paula,
    Jullie hebben echt een super tijd gehad...
    Geniet nog even van de laatste dagen en een hele goede terugreis!

Liefs Rianne

• 28 Juli 2008 - 14:24

Fleur:

Al jullie verhalen heb ik achter elkaar zitten lezen, met al die mooie foto;s erbij. Wat geweldig! Een prachtige ontneming :) Goede reis terug naar Nederland.

Liefs, Fleur.