Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van mark en paula - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van mark en paula - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

13 April 2008 | Nederland, Zwolle

Hallo hallo,

Nog ruim een week en dan zitten wij al in het vliegtuig op weg naar Thailand! 2 juli om precies te zijn. Een maand lang zullen wij ons in dit land gaan vermaken. Drie weken rondtrekken met onze tassen en daarna nog een weekje relaxen op de witte stranden..
Wij proberen zeker regelmatig wat van ons te laten horen d.m.v. een berichtje op deze site en als het lukt laten we jullie mee genieten van de (vast en zeker) mooie foto's!!

Jullie horen van ons!

Mark en Paula



  • 14 Mei 2008 - 08:04

    Nienke:

    Hee Dushi's!

    Haha dat ik toch maar even de eerste mag zijn die op jullie site reageert he :) haha Ik ben nu al flink jaloers op jullie en ga jullie ook zeker weten volgen vanuit hier!
    Succes met de voorbereidingen en dat er nog maar veel mooie berichten op de site mogen komen te staan ;)

    Liefs

  • 23 Juni 2008 - 19:01

    Charlot:

    Hallo maatjes!

    Leuk leuk.. weer een reissite om te volgen! Ben net als Nien ook wel btje jaloers op jullie hoor!
    Nog een week (iets meer) en dan gaan jullie al! Super! Genieten van alles wat je ziet, doet en tegen komt!

    Liefs

  • 23 Juni 2008 - 19:34

    Jullie Reisburo :):

    Whah, had ik nu toch maar die extra ticket geboekt! Heel veel plezier en lekker genieten!

  • 23 Juni 2008 - 19:39

    Jullie Reisburo :):

    Whah, had ik nu toch maar die extra ticket geboekt! Heel veel plezier en lekker genieten!

  • 23 Juni 2008 - 20:29

    Gerda En Henk:

    Mooi dat jullie deze site geopend hebben, kunnen we jullie mooi volgen! Alvast veel plezier en genieten!!! We zijn nu al benieuwd naar de verhalen en de foto's.

    groetjes

  • 23 Juni 2008 - 21:03

    Sanne:

    heel leuk dat jullie ook een site hebben nu:D nu maar hopen dat de laptop mee op vakantie gaat, anders kan ik jullie nog niet helemaal volgen:p Veel plezier in ieder geval;)
    Liefs Sanne

  • 24 Juni 2008 - 10:28

    Heey Mark & Paula!:

    Ik ga jullie zeker volgen hoor! In ieder geval veel plezier en avontuur gewenst maar misschien tref ik jullie zondag nog wel even bij Simone??!! Zo niet, geniet ervan!!

    Liefs Haits

  • 24 Juni 2008 - 14:54

    Simone En Niels:

    Heeeyz!!
    Zo.. het komt nu wel heel dichtbij hé?!? Spannend allemaal, maar wel heel leuk! Superuitdaging! Nog even een paar rondjes oefenen met je backpacktas in de keuken paul, en je kunt er vast tegen aan ;)
    Liefss Niels & Simoon

  • 25 Juni 2008 - 14:27

    Elze:

    Jowww man hey, (hihi)
    Het is nu echt in zicht he de reis. spannig!! Nou ik vind wel lekker hoor..ff een maandje van jullie af. ;)
    Nee ik hoop dat jullie donders veel lol hebben, maar daar twijfel ik niet aan!!


  • 28 Juni 2008 - 09:02

    Rianne:

    Hey Paula en Mark...

    Gaaf hoor...nu kan ik jullie blijven volgen in de vakantie!!!
    Nogmaals heel heel veel plezier, maar dat komt helemaal goed...

    Liefs

  • 28 Juni 2008 - 14:26

    Betty En Ben:

    Leuk voor jullie om zo'n reis te maken. Ik ben benieuwd. Geniet ervan.

  • 03 Juli 2008 - 17:03

    Kira:

    Hee vakantiegangers,
    Zoals velen ben ik ook super jaloers op jullie. ik ben benieuwd wat jullie allemaal meemaken. Alle mooie dingen! Ik volg jullie....

    Liefs

  • 03 Juli 2008 - 17:21

    KIm:

    Heyy Mark en Paula,
    eindelijk op weg naar jullie 4 weken verblijf in Thailand!!! (of jullie zijn er inmiddels al haha, geen idee)
    Maar bij deze, veel plezier samen en laat het eerste verhaal met de foto's maar komen!!!
    Liefs Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

mark en paula

Dit jaar drie weken backpacken in Sri Lanka

Actief sinds 13 April 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 15185

Voorgaande reizen:

01 Mei 2010 - 15 Mei 2010

Het zuiden

13 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

tropisch regenwoud, cultuur en zon!

02 Juli 2008 - 30 Juli 2008

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

backpacken in Sri Lanka

Landen bezocht: