De heenreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

04 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi Hoi,

Na weken voorbereiding was het eindelijk zover. Woensdagmiddag reden we naar het vliegveld Dusseldorf. Bas en oma Wispels brachten ons weg. Bij het inchecken hadden we gelijk onze eerste meevaller. "you have a lucky day today!" We werden geupgrade naar Bussiness Class!! Heerlijk luxe en heel relaxed vlogen we naar Dubai. Met prive-tvschermpjes en persoonlijke bediening waren de eerste 6 uur goed vol te houden!
Na een stop van 3 uur vlogen we door naar Bangkok. Das toch even wennen die economy class.. ;-) Maar zelfs daar konden we onze eigen films kiezen.
Na een vlucht van in totaal 12 uur kwamen we brak aan op Bangkok. Tot onze verbazing scheen de zon niet, maar de hitte kwam ons snel tegemoet. Echt heerlijk drukkend warm hier!!
Ons eerste avondeten bestond gisteren uit een heerlijke pizza! even acclimatiseren! :)
Vandaag gaan we onze eerste tocht in Bangkok ondernemen. Eerst maar eens een keuze maken uit het enorme aanbod aan bezienswaardigheden! Wat een drukke, grote, stinkende stad is dit zeg!!
We houden jullie op de hoogte!

groetjes,
Mark en Paula

• 04 Juli 2008 - 08:19

Sanne:

Heeej Paula en Mark!!!

Wat vervelend zeg dat Bussiness Class reizen haha!! Fijn dat jullie goed over zijn gekomen!!
    Geniet er lekker van daar!!

Liefss Sanne

• 04 Juli 2008 - 08:31

Jurr:

Hey gappies!

Mooi dat jullie heelhuids zijn aangekomen. (Je verbaast me keer op keer Mark ;)) Veel plezier daar, en hou ons af en toe even op de hoogte hé!

Groeten van de eenzame fitnesser... ;)

• 04 Juli 2008 - 08:54

Charlot:

He Mark en Paula!

Ik heb gister veel aan jullie gedacht hoor!
    Fijn dat de reis goed is bevallen, voornamelijk ook voor jou Paul!
    Goed begin van jullie avontuurlijke reis/vakantie!
    Ben benieuwd wat jullie daar allemaal gaan uitspoken, dus houd ons goed op de hoogte :)!
    Have fun!

Liefs Charlot

• 04 Juli 2008 - 10:58

Ben En Betty:

Wat een weelde zeg, bussines class vliegen. Ruimte genoeg en extra bediening zeker.

We blijven jullie volgen.

• 04 Juli 2008 - 14:19

Niels & Simoon:

Hey vakantiegangers!!
    Oh lekker hoor dat jullie over zijn. Goed om te horen dat het redelijk is meegevallen! Wij vliegen er maandag op uit, haha! Maar helaas vliegen we ook weer wat eerder terug. Geniet ervan!!! Knuffel... van ons ;)

• 05 Juli 2008 - 08:57

Yvonne:

Hey!

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Ongelooflijk zeg wat een meevaller, Bussiness Class. Lijkt ons ook wel wat :)
    Kijken weer uit naar jullie volgende reisverslag,

groetjes,

Pepijn & Yvonne