kort berichtje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mark en paula - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg mark en paula

10 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Zijn we weer!

Hier ff heel kort een verhaaltje, we konden namelijk maar 10 foto's uploaden op de
waarbenjij.nu site, dus hebben we ff een album aangemaakt! Op mijnalbum.nl, zodat
jullie nog meer mee kunnen genieten van dit prachtige land!!
We zijn inmiddels met de bus van Ayutthaya naar Sukothai gereisd, dit was een trip van
6 uur. Hier hebben we een super mooi hotel, met heerlijk zwembad. Dit hebben we
wel nodig, omdat we hierna een jungle trekking in Chiang Mai gaan doen.
Dan slapen we 2 nachten in een dorpje tussen de bergvolkeren in een hangmat!
De volgende keer krijgen jullie te horen hoe dit is.

De extra foto's en de nieuwe zijn te bekijken via de volgende link:

Dit zijn alleen foto's van Bangkok, onze internettijd is op, dus de volgende keer meer!!

• 10 Juli 2008 - 16:23

Charlot:

Hello hello!

Mevrouw Faas in een hangmat in the middle of nowhere? haha! Gelukkig heb je je stoere vent bij je ;)! Ben benieuwd naar jullie verhalen daarover!
    Het weer is hier bagger dus geniet er daar maar flink van!

Liefs Charlot

• 11 Juli 2008 - 09:50

Toscane Groep:

Hoi Paula en Mark,

Jasper en Henk zitten nu even achter de laptop van Cas jullie berichten te lezen en gaan zo de foto's bekijken. Hier nog steeds erg zonning en warm! Mooi om te lezen dat jullie alweer in een super hotel zitten en een leuke trip voor de boeg hebben! We blijven jullie volgen, groetejes van ons allemaal!!

• 12 Juli 2008 - 13:28

Rogier:

Hallo daar!

Leuk jullie berichtjes te lezen en de foto's te zien. Schitterend land! Veel plezier nog.
    Enne... Paula wat lees ik hierboven nou over een stoere vent? Je was toch alleen met Mark naar thailand?! ;-)

Rogier

• 12 Juli 2008 - 18:30

Oma Wispels:

Ik vind jullie foto's prachtig. Ik had wel mee gewild! groeten oma